Plastische Chirurgie

Buikwandcorrectie in Turkije

Wat is Buikwandcorrectie?

Met de fysieke en hormonale effecten die ervoor zorgen dat de buikhuid zijn elasticiteit verliest, zoals snelle gewichtstoename en -verlies en zwangerschap, worden ontspanning en verslapping van de buikhuid waargenomen. Deze vervormingen gaan gepaard met een afname van de kwaliteit van de buikhuid en scheuren.

Buikwandcorrectie is al jaren een veelgebruikte methode om deze problemen op te lossen. Het doel is niet alleen om het stukje huid weg te werken, maar ook om vorm te geven aan het lichaam. Liposuctie is ook een hulp bij deze operatie. Omdat bij de klassieke liposuctie echter vaat- en zenuwstructuren worden beschadigd, is het niet mogelijk om gemakkelijk in elk lichaamsgebied te werken als deze samen met een buikwandcorrectie wordt uitgevoerd. Als gevolg hiervan werd een beperktere liposuctie gebruikt, omdat men vreesde dat de bloedvaten die de huid voeden beschadigd zouden raken.

Methoden voor Buikwandcorrectie

Er zijn twee verschillende methodes, mini-buikwandcorrectie en volledige buikwandcorrectie. Afhankelijk van de mate en omvang van het probleem in de buik, de conditie van de huid en de patiënt heeft de meest geschikte methode de voorkeur.

Volledige Buikwandcorrectie

Als het huidige verslappingsprobleem zich in het bovenste deel van de navel bevindt en de afstand tussen de spieren groot is, heeft de volledige buikwandcorrectie de voorkeur. De procedure wordt uitgevoerd door verticale incisies te maken tussen de navel en de lies, en in sommige gevallen horizontale incisies. Problemen worden geëlimineerd door verzakking, barsten, overtollig vet en huidweefsel boven en onder de navel te verwijderen en het gebied uit te rekken. De buikspieren worden samengedrukt en het bovenbuikweefsel wordt uitgerekt en gehecht. Algemene anesthesie wordt toegepast in de procedure en duurt 3-4 uur.

Mini Buikwandcorrectie

Als de verslechtering van de buik zich onder de navel bevindt, als de verzakking, loslating en scheurtjes mild zijn, en als er geen ontspanning en scheiding in de buikspieren is, kan de bestaande problemen zijn verholpen met de mini-buikwandcorrectiemethode. De navel wordt niet beïnvloed door deze procedure. Overtollige huid en vet die loskomen, verslapping en barsten in het onderste deel van de navel veroorzaken, worden verwijderd en de buikspieren, indien aanwezig, worden verwijderd, waardoor de oude strakheid van de buik wordt hersteld. Algemene anesthesie heeft de voorkeur bij de operatie en duurt ongeveer 1,5 uur.

Voor Buikwandcorrectie

Buikwandcorrectie, die minimaal 1, maximaal 2 uur duurt, brengt verschillende risico's met zich mee, net als bij andere chirurgische ingrepen. Om de risico's niet te vergroten of zelfs te verkleinen, is het essentieel dat de patiënt zijn steentje bijdraagt. Als we verwijzen naar de punten die vóór de operatie moeten worden overwogen; Nadat tot de chirurgische ingreep is besloten, wordt meestal drie weken later een afspraak gemaakt. Om deze reden moet, zodra de beslissing is genomen, het gebruik van bloedverdunnende medicijnen zoals aspirine, kruidenthee, supplementen, etc. onmiddellijk worden gestaakt. Het gebruik van alle soorten mineralen, vitamines, multimineralen, multivitaminemedicijnen en voedingssupplementen, waaronder vitamine C, D, E en K, dient te worden gestaakt. Patiënten die besluiten een operatie te ondergaan, raadplegen ook pijnstillers die ze kunnen gebruiken wanneer dat nodig is. Voorbeelden van deze medicijnen zijn als volgt; Novalgin - Paracematol. Het wordt niet aanbevolen om kruidenthee te gebruiken die groene thee bevat, alle soorten voedsel die lijnzaad bevatten, alle vloeistoffen die kersenstengel, co-enzym, ginseng bevatten. Hoewel u een geschikte kandidaat bent voor een buikwandcorrectie, kan het zijn dat u bij overgewicht voor de operatie langzaam moet afvallen. Drie dagen voor de dag van de operatie stopt u met allerlei voedingsstoffen die constipatie kunnen veroorzaken en geeft u de voorkeur aan voedsel dat veel gemakkelijker te verteren is.

Na een Buikwandcorrectie

Zoals bij alle chirurgische ingrepen kunnen na een buikwandcorrectie enkele complicaties optreden. Onder deze complicaties zijn de belangrijkste bloedingen en infecties. Om dergelijke risico's te minimaliseren, moet men zeer voorzichtig zijn tijdens het genezingsproces, de door de arts voorgeschreven medicijnen moeten regelmatig worden gebruikt, de verbanden moeten zonder onderbreking worden aangebracht en plotselinge bewegingen moeten worden vermeden.

Na de herstelperiode van een buikwandcorrectie worden patiënten meestal na 1-2 dagen in het ziekenhuis ontslagen. Het herstelproces kan variëren, afhankelijk van de omvang van de operatie en persoonlijke kenmerken. Patiënten wordt gevraagd om ongeveer 1 maand na de operatie een speciaal korset te dragen. Zo wordt de gewenste vorm van de buik bereikt en wordt het succes van de operatie vergroot. Het is de bedoeling dat het litteken dat wordt gevormd op de plaats van de incisie tijdens de buikwandcorrectie in het ondergoed blijft. Dit litteken begint binnen 2 maanden te verdwijnen met een gezond genezingsproces. Later wordt het spoor erg onduidelijk.

Patiënten kunnen 3-4 uur na de operatie opstaan ​​​​en gaan lopen met de hulp van een familielid. Het is mogelijk om de volgende dag van de operatie in een langzaam tempo te lopen zonder enige ondersteuning. Tijdens de operatie wordt het als normaal beschouwd om korte tijd pijn te voelen vanwege de procedures die worden toegepast op de buik en de hechtingen. In dit stadium kan het gebruik van door de arts voorgeschreven eenvoudige pijnstillers de oplossing zijn.

Na een buikwandcorrectie nemen patiënten gewoonlijk 2-3 dagen een bad en kunnen ze hun routinewerk zelfstandig doen. In de eerste week kan de patiënt gewond raken tijdens persen, niezen en hoesten, omdat de hechtingen nog niet volledig zijn samengesmolten. Aangezien dergelijke acties ernstig zijn en schade aan de hechtingen kunnen veroorzaken, moet u zo veel mogelijk voorzichtig zijn. Patiënten kunnen gewoonlijk 7-10 dagen na de operatie weer aan het werk. Deze periode kan echter variëren, afhankelijk van het herstelproces en de werkomstandigheden van de persoon. Het herstelproces van een mini-buikwandcorrectie is anders en de hersteltijd is meestal korter. Om deze reden kunnen patiënten meestal 4 dagen na de operatie weer aan het werk.

Buikwandcorrectie is geen chirurgische ingreep die invloed heeft op iemands zwangerschap. Aangezien een nieuw zwangerschapsproces echter gewichtstoename en enkele veranderingen in het lichaam zal veroorzaken, wordt aanbevolen dat de patiënte na de zwangerschap een buikwandcorrectie ondergaat. Op deze manier worden nieuwe verzakkingen en scheuren die kunnen worden veroorzaakt door een nieuw zwangerschaps- en geboorteproces geëlimineerd.

Buikwandcorrectie Proces

Telefoonnummer is verplicht!
Zonder landcode
Call Time is vereist!
Volgens de tijd van je eigen land.
Meerdere operaties

Message

Application Process

Complete the Form

To contact us, you need to fill out the form first.

Free Consultation

After completing the form, our expert health consultants will contact you as soon as possible.

Send a Photo

Our expert health consultants will ask for your photos to show to the doctor.

Planning

After examining the photos, your doctor will decide whether you are suitable for the operation and your operation process will be planned.

Buikwandcorrectie in Turkije FAQ

Als u geen antwoord op uw vraag ziet, kunt u ons een e-mail sturen via ons contactformulier.

Het wordt aanbevolen om twee dagen voor de operatie in Istanbul aan te komen. Zo kunt u al uw onderzoeken, bloedonderzoeken en alle andere procedures uitvoeren die u nodig heeft, en kunt u zich mentaal voorbereiden op de operatie.

Een geplande vakantie van 7 dagen is voldoende voor uw hele procedure. Vergeet ook niet een aantal mooie bezienswaardigheden in Istanbul te bezoeken.

Omdat de specialist tijdens het proces huid- en vetcellen elimineert, wordt aangenomen dat de voordelen van een buikwandcorrectie blijvend zijn. Evenzo zijn alle interne hechtingen die de arts inbrengt om de spieren in de maag te herstellen, gemaakt om permanent mee te gaan.

Bij een buikwandcorrectie wordt extra huid en vet van de buik verwijderd. De huid wordt vervolgens opnieuw gedrapeerd over de nieuw uitgelijnde gelaatstrekken om het uiterlijk van een gladder, strakker lichaam te geven. Een buikwandcorrectie, ook wel buikwandcorrectie genoemd, is een cosmetische chirurgische ingreep om het uiterlijk en het gevoel van de buik te veranderen.

• Mensen met overgewicht of obesitas met een Body Mass Index (BMI) van meer dan 30.
  • Eventuele eerdere chirurgische problemen of stollingsproblemen.
  • U gebruikt momenteel mogelijk tegenstrijdige geneesmiddelen op recept, antistollingsmiddelen of voedingssupplementen.

Vroegtijdige verwijdering van de drain kan leiden tot vochtophoping, seroom, de noodzaak van vochtopzuiging en/of een andere operatie.

Over het algemeen kunnen personen die een buikwandcorrectie nodig hebben, deze meestal na 1 tot 3 weken laten verwijderen.

• Een buikwandcorrectie kan een gewichtsafname van drie tot vier pond veroorzaken.
  • Verwacht ongeveer drie kilo extra huid en vet af te werpen als u kiest voor een mini-buikwandcorrectie.
  • Verwacht ongeveer vijf pond extra huid en vet te verwijderen als u kiest voor een verlengde plooi.

Deze techniek voor cosmetische chirurgie in grote maten combineert liposuctie en is bedoeld om zowel de buik als de taille af te vlakken, strakker te maken en te hermodelleren. Het is voor mensen met een hoge BMI die tussen de 150 en 200 pond wegen.

Qua mobiliteit en herstel zijn een keizersnede en een buikwandcorrectie vergelijkbaar. Er wordt echter vaak beweerd dat herstel van een buikwandcorrectie eenvoudiger is dan herstel van een keizersnede.

Veel buikwandcorrectiepatiënten willen er fantastisch uitzien in hun badkleding tegen de tijd dat de zomer aanbreekt.

Om uw lichaam voldoende tijd te geven om te herstellen, is het aan te raden om uw buikwandcorrectie in de herfst of winter te ondergaan.

U zult ook na de operatie dik verband moeten dragen.

• Wijzig de dosering van uw huidige medicijnen of neem bepaalde recepten.
  • Stop met roken.
  • Het gebruik van aspirine, ontstekingsremmers en kruidensupplementen moet worden vermeden omdat ze het bloeden verergeren.

Blijf zes tot acht weken weg van buiktraining en fysiek veeleisende activiteiten zoals joggen, fietsen, gewichtheffen en aerobics.

Vermijd het optillen van iets dat u zes weken lang onder druk zou kunnen zetten.