Ogenlaseren

Relex Smile in Turkije

Wat is de Relex Smile?

Met Relex Smile, de modernste en nieuwste ooglasertechnologie die wij aanbieden in het Erdem Ziekenhuis, wordt refractieafwijking gecorrigeerd met een minimaal invasieve techniek. Dit innovatieve proces op hoog niveau biedt de mogelijkheid van een succesvolle ooglaserbehandeling. Relex Smile is een gepatenteerde, zachte, veilige en flaploze ooglaserbehandeling. Brekingsfouten worden met succes behandeld voor myopie tot 10 dpt en astigmatisme tot 5 dpt. Deze methode heeft de traditionele en beproefde LASIK-methode vervangen. Het biedt ook een "All-Femto-LASIK" -procedure. Daarom wordt alleen de zeer gevoelige femtosecondelaser in het proces gebruikt.

Het hoornvlies gaat niet open. Op deze manier wordt een linze (hoornvliesplakje) bereid. Vervolgens maakt de Femto-laser een minimale snede om de linzen los te maken en te verwijderen. Daardoor wordt een grote incisie en opening van de bovenste laag van het hoornvlies voorkomen. Deze methode wordt gebruikt bij de behandeling van patiënten met een dun hoornvlies, droge ogen en refractieafwijkingen.

Voordelen van Relex Smile

iLASIK wordt ook wel Femto-Wavefront-LASIK genoemd! Wavefront verwijst naar de gecontroleerde combinatie van LASIK en Femto-LASIK.

Aangezien er geen grote incisie wordt gemaakt om een ​​hoornvliesflap te vormen, zijn complicaties van het flapweefsel niet te verwachten. Complicaties zoals vouwen van de flap en niet goed blijven zitten direct na de operatie zijn niet te verwachten. Op de lange termijn wordt het risico van verplaatsing van de klep bij een trauma aan het oog geëlimineerd. Omdat er een kleinere incisie in het hoornvlies wordt gemaakt, is het aantal doorgesneden zenuwen minder en wordt het droge oog als gevolg van gevoelsverlies tot een minimum beperkt. Als gevolg van de structurele ingreep krijgt de patiënt het kijkcomfort terug.

Aangezien Relex SMILE kan worden gebruikt bij high vision-defecten (tot 10 graden bij bijziendheid, tot 5 graden bij astigmatisme), biedt het een hoge zichtkwaliteit. Bij patiënten boven deze graden zal patiënttevredenheid worden geboden omdat de graad na de procedure weer zal dalen.

Voor de Relex Smile-operatie

Zoals bij elke chirurgische ingreep, moeten sommige dingen worden overwogen voordat Smile-laserchirurgie plaatsvindt;

• Parfum en deodorant mogen niet worden gebruikt voor de operatie.
  • Oog- en gezichtsmake-up mag niet worden aangebracht op de dag van de operatie.
  • Eten voor de operatie kan geen kwaad.
  • De patiënt moet minimaal 3-4 uur uittrekken voor deze operatie.
  • Het is noodzakelijk om met een begeleider naar de praktijk te komen.
  • Alleen de patiënt wordt naar de operatiekamer gebracht.

Na Relex Smile-operatie

Direct na de operatie wordt het zicht bij sommige patiënten wazig, terwijl anderen direct na de ingreep een scherper zicht opmerken. Het is goed om uit te rusten na een Smile laserbehandeling. Het moet worden vermeden om de ogen te wrijven met zeep, water of cosmetica en andere acties die de ogen irriteren.

heb je een vraag?
Meer informatie nodig over de operatie? Door op Whatsapp of e-mail te klikken, kunt u een gratis adviesgesprek krijgen voor uw vragen.
Vraag het aan de dokter

Medicijnen en druppels die voor postoperatief gebruik worden gegeven, moeten op de juiste manier worden gebruikt. Intensieve lichaamsbeweging moet een week worden vermeden om genezingscomplicaties te voorkomen.

Aangezien de Smile-laser een minimaal invasieve toepassing ondersteunt, is het ongemak tijdens het genezingsproces ook klein. Binnen een paar dagen na de behandeling kunnen patiënten normaal autorijden, werken, make-up dragen en sporten. Na de operatie kunnen tranen, gevoeligheid en schittering in de lichten in het oog worden gevoeld. Dit is een volkomen normale situatie en de door de arts aanbevolen druppels zullen deze problemen verminderen. U kunt de dag na de procedure een helder zicht bereiken dat veel dingen kan doen. Voorafgaand aan Smile-laserchirurgie voeren artsen een zeer gedetailleerd oogonderzoek en -onderzoek uit.

Als de structuur van het oog geschikt is voor lachlaserchirurgie, krijgt de patiënt de nodige informatie en een afspraak. De operatie bestaat uit een laserbehandeling van 27 seconden. Tijdens de operatie wordt er een vacuümring geplaatst die voorkomt dat u uw ogen beweegt en daarna wordt de laser aangebracht. De arts verwijdert het stuk in het hoornvlies uit de incisie van 2 mm. Na de operatie zal uw arts u aanraden om de hele dag te rusten.

Relex Smile in Turkije Proces

Anesthesia

Lokaal

Duration of treatment

15 Minuten

Stay in Istanbul

3 Dagen

Socially acceptable

1 Week

Request Information
Voornaam is verplicht!
E-mail is verplicht!
Telefoonnummer is verplicht!
Zonder landcode
Call Time is vereist!
Volgens de tijd van je eigen land.
Meerdere operaties

Message
Privacybeleid is vereist

Application Process

Complete the Form

To contact us, you need to fill out the form first.

Free Consultation

After completing the form, our expert health consultants will contact you as soon as possible.

Send a Photo

Our expert health consultants will ask for your photos to show to the doctor.

Planning

After examining the photos, your doctor will decide whether you are suitable for the operation and your operation process will be planned.

Relex Smile in Turkije FAQ

Als u geen antwoord op uw vraag ziet, kunt u ons een e-mail sturen via ons contactformulier.

U kunt na de reflex smile-operatie terugkeren naar uw land. Maar het zou beter zijn om hier een dag te blijven vanwege het risico op het ontwikkelen van een complicatie. Als alles in orde is, kunt u na een dag terugkeren naar uw land.

Je moet hier zijn op de dag van de reflex smile. Enkele dagen voor de operatie hoeft u niet aanwezig te zijn. Maar als je hier een rondreis hebt gepland, kun je eerder aankomen.

Relex SMILE is een effectievere behandeling dan LASik-operatie, vooral voor hogere graden van bijziendheid. De biomechanische stabiliteit van het hoornvlies blijft na ReLEx Smile beter behouden dan bij de Lasik-operatie, waarbij de vleugel wordt gevormd. Wanneer de vleugel wordt gevormd tijdens de femto, worden de Lasik-zenuwen doorgesneden. Dit veroorzaakt op zijn beurt weer droge ogen.

Visuele genezing kan dagen en weken duren om te stabiliseren. Daarnaast duurt het volledige herstel van het hoornvlies na een Relex-operatie ongeveer 3 tot 6 maanden. Aan het einde van deze periode kunt u zorgeloos alle activiteiten doen die u voor de operatie deed.

Deze operatie is permanent. Het effect van de operatie die hierna zal plaatsvinden is blijvend. Maar naarmate we ouder worden, veranderen de ogen. Het kan daarom zijn dat u een leesbril nodig heeft.

Deze procedure veroorzaakt geen absolute pijn. Uw arts zal vóór de ingreep lokale anesthesie toedienen in de vorm van oogdruppels. Er zijn geen injecties. Daarom is algehele anesthesie niet vereist.

Deze operatie is minder riskant dan de lasik-operatie. Omdat het niet gaat om het vormen van een vleugel. Er kunnen milde bijwerkingen optreden. Maar deze effecten gaan onmiddellijk over.

Het is een technologie die kan worden gebruikt bij problemen met bijziendheid en bijziendheid, astigmatisme. Het kan niet worden gebruikt bij hypermetropische correcties. Smile-lasersystemen hebben niet het eye-trackingsysteem in excimeerlasersystemen.

Gebruik geen apparaten zoals mobiele telefoons en computers totdat uw oogarts u na de procedure heeft onderzocht. Lichtgevoeligheid kan gedurende 24 uur na de operatie optreden. In dit geval zijn uw ogen zwaar aangetast.

De meest geschikte kandidaten zijn: Degenen die 21 jaar of ouder zijn. Ook als u minimaal de laatste twee jaar een voorschrift voor een vaste bril of contactlenzen heeft gehad, komt u in aanmerking voor deze procedure.

Na deze operatie komt het probleem van wazig zien veel voor. Wazig zicht houdt enkele dagen aan. Uw visie zal binnen enkele weken of maanden duidelijk worden.

Veel mensen kunnen baat hebben bij SMILE. Helaas bent u mogelijk geen goede kandidaat als: Als u borstvoeding geeft of zwanger bent, komt u niet in aanmerking voor deze procedure. U bent niet geschikt als u een vooruitziende blik heeft in de vorm van presbyopie of hypermetropie en u een wisselende brekingsafwijking heeft die boven de -0,5 dioptrieën per jaar uitkomt.